Rijksarchief • Document Detailpagina

Ingekomen verzoek (Guldendreef 21, 3446 XD Woerden)

❓ ONBEKEND
15.12.2025
REF: 5-545102

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-545102

Archiefdatum

15.12.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

15.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Woerden

Document Inhoud

Ingekomen verzoek (Guldendreef 21, 3446 XD Woerden)

Beschrijving

het realiseren van een dakopbouw

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Guldendreef 21 te Woerden

Coördinaten

LAT: 52.0784507 • LNG: 4.9012647

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (121688.03 454575.17)",
        "locatiepunt": "52.0784507063815 4.90126474950528",
        "locatiegebied": "52.078451,4.9012647",
        "geometrielabel": "Guldendreef 21 te Woerden",
        "ligtInGemeente": "Woerden"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Guldendreef 21, 3446 XD Woerden

(Aan de geografische kaart kunnen geen rechten worden ontleend.)

Omschrijving van het verzoek:

het realiseren van een dakopbouw

Verzoek ontvangen op:

U kunt informatie over dit verzoek krijgen bij het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving van de gemeente. De gemeente is bereikbaar op telefoonnummer 14 0348.

Het is niet mogelijk om bezwaar te maken of beroep in te stellen tegen dit verzoek. Dat kan pas, als de gemeente een besluit over het verzoek heeft genomen. Zodra de gemeente een besluit heeft genomen, wordt dat eveneens hier gepubliceerd.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-545102/1/html/gmb-2025-545102.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-545102/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-545102/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-545102/1/odt/gmb-2025-545102.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-545102/1/pdf/gmb-2025-545102.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-545102/1/xml/gmb-2025-545102.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

19.12.2025
REF: 5-558316
Bekijken
19.12.2025
REF: 5-556149
Bekijken
19.12.2025
REF: 5-556248
Bekijken
19.12.2025
REF: 5-556386
Bekijken

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/xml\/gmb-2025-545102.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/html\/gmb-2025-545102.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/odt\/gmb-2025-545102.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/pdf\/gmb-2025-545102.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-545102\/1\/xml\/gmb-2025-545102.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-15T09:11:12.652056+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-545102.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": [
                    "bouwen",
                    "ruimtelijke ordening"
                ],
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (121688.03 454575.17)",
                        "locatiepunt": "52.0784507063815 4.90126474950528",
                        "locatiegebied": "52.078451,4.9012647",
                        "geometrielabel": "Guldendreef 21 te Woerden",
                        "ligtInGemeente": "Woerden"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "545102",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-15T09:06:27.9346406+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-15T09:06:27.9346406+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Ingekomen verzoek (Guldendreef 21, 3446 XD Woerden)",
                "creator": "Woerden",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-15",
                "authority": "Woerden",
                "identifier": "gmb-2025-545102"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-15",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "het realiseren van een dakopbouw",
                "available": "2025-12-15",
                "publisher": "Woerden",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}