Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag evenementenvergunning, Carnaval in 't Aogje 2026, Haagsemarkt Breda

⏳ IN BEHANDELING
11.12.2025
REF: 5-541437

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-541437

Archiefdatum

11.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

11.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Breda

Document Inhoud

Aanvraag evenementenvergunning, Carnaval in 't Aogje 2026, Haagsemarkt Breda

Beschrijving

Carnaval in 't Aogje 2026

Onderwerpen

Openbare orde en veiligheid Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 51.5772661 • LNG: 4.7392769

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(110087 398904)",
        "locatiepunt": "51.5772661357345 4.73927691644703",
        "locatiegebied": "51.577266,4.7392769",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Breda"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Ingekomen verzoek om evenementenvergunning

Kenmerk: Z2025-008326

Ingekomen: 06-12-2025

Locatie: Haagsemarkt Breda

Omschrijving: Carnaval in 't Aogje 2026

Periode: op 13-02-2026 van 21:30 uur tot 22:00 uur, 14-02-2026 van 13:00 uur tot 14:00 uur, 15-02-2026 van 13:00 uur tot 18:00 uur en op 17-02-2026 van 19:00 uur tot 20:30 uur

Het betreft hier uitsluitend een kennisgeving. De plannen liggen niet ter inzage. Op de aanvraag moet nog een beslissing worden genomen.

Aangevraagde evenementenvergunningen kunt u digitaal opvragen via www.breda.nl/contact onder vermelding van kenmerk publicatie, locatie en omschrijving.

Gedurende twee weken kunnen belanghebbenden een zienswijze naar voren brengen. Uw zienswijze kunt u mailen naar contact@breda.nl onder vermelding van kenmerk publicatie, locatie en omschrijving.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-541437/1/html/gmb-2025-541437.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-541437/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-541437/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-541437/1/odt/gmb-2025-541437.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-541437/1/pdf/gmb-2025-541437.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-541437/1/xml/gmb-2025-541437.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/xml\/gmb-2025-541437.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/html\/gmb-2025-541437.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/odt\/gmb-2025-541437.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/pdf\/gmb-2025-541437.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-541437\/1\/xml\/gmb-2025-541437.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-11T09:41:09.697149+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-541437.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(110087 398904)",
                        "locatiepunt": "51.5772661357345 4.73927691644703",
                        "locatiegebied": "51.577266,4.7392769",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Breda"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "541437",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-11T09:22:43.1313132+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-11T09:22:43.1313132+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "evenementenvergunning",
                "title": "Aanvraag evenementenvergunning, Carnaval in 't Aogje 2026, Haagsemarkt Breda",
                "creator": "Breda",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-11",
                "authority": "Breda",
                "identifier": "gmb-2025-541437"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-11",
                "subject": "Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Carnaval in 't Aogje 2026",
                "available": "2025-12-11",
                "publisher": "Breda",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}