Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag Omgevingsvergunning voor tijdelijk (5 jaar) plaatsen van een winkelwagenstalling en berging, SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14

⏳ IN BEHANDELING
10.12.2025
REF: 5-537353

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-537353

Archiefdatum

10.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

10.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Landgraaf

Document Inhoud

Aanvraag Omgevingsvergunning voor tijdelijk (5 jaar) plaatsen van een winkelwagenstalling en berging, SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14

Beschrijving

Betreft: Aanvraag op locatie SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Betreft:tijdelijk (5 jaar) plaatsen van een winkelwagenstalling en berging

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Betreft:tijdelijk (5 jaar) plaatsen van een winkelwagenstalling en berging

Locatie:SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14

Ontvangstdatum:6 december 2025

Kenmerk:RX2025-00002245

De aanvraag gaat over de activiteit(en):

het bouwen van een bouwwerk

technische bouwactiviteit

Dit is een kennisgeving. U kunt tegen deze ingediende aanvraag (nog) geen zienswijze/bezwaar/beroep indienen.

U kunt deze stukken, vanaf de dag na de publicatiedatum, op afspraak inzien.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Klant Contact Centrum van de gemeente Landgraaf via telefoonnummer 14 045 of gemeente@landgraaf.nl.

Het college van Burgemeester en Wethouders van Landgraaf.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537353/1/html/gmb-2025-537353.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537353/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537353/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537353/1/odt/gmb-2025-537353.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537353/1/pdf/gmb-2025-537353.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537353/1/xml/gmb-2025-537353.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/xml\/gmb-2025-537353.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/html\/gmb-2025-537353.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/odt\/gmb-2025-537353.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/pdf\/gmb-2025-537353.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537353\/1\/xml\/gmb-2025-537353.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-10T09:23:36.522827+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-537353.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": [
                    "bouwen",
                    "bouwen"
                ],
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((199881.708 324138.005, 199902.498 324092.96, 199914.783 324097.58, 199893.468 324143.465, 199881.708 324138.005))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.0252514 50.905249,6.0255413 50.904843,6.0257165 50.904883,6.0254192 50.905297,6.0252514 50.905249))",
                        "geometrielabel": "SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14",
                        "ligtInGemeente": "Landgraaf"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "537353",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-10T09:15:20.8364034+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-10T09:15:20.8364034+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag Omgevingsvergunning voor tijdelijk (5 jaar) plaatsen van een winkelwagenstalling en berging, SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14",
                "creator": "Landgraaf",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-10",
                "authority": "Landgraaf",
                "identifier": "gmb-2025-537353"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-10",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie SBG01 E 2701 bij Raadhuisplein 14",
                "available": "2025-12-10",
                "publisher": "Landgraaf",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}