Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag omgevingsvergunning Parkstraat 13 in Nieuwveen - het plaatsen van een zorgunit achter de woning

⏳ IN BEHANDELING
10.12.2025
REF: 5-537618

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-537618

Archiefdatum

10.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

10.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Nieuwkoop

Document Inhoud

Aanvraag omgevingsvergunning Parkstraat 13 in Nieuwveen - het plaatsen van een zorgunit achter de woning

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Omschrijving: het plaatsen van een zorgunit achter de woning

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Omschrijving: het plaatsen van een zorgunit achter de woning

Locatie: Parkstraat 13 in Nieuwveen

Zaaknummer: Z2025-00005372

Ontvangstdatum: 5 december 2025

Aangevraagd activiteiten:

Bouwactiviteit (omgevingsplan)

Inzien: Om een afschrift van de aanvraag te ontvangen kunt u contact opnemen met het Omgevingsloket via het e-mailadres omgevingsloket@nieuwkoop.nl of via het telefoonnummer 14 0172. Wanneer u uitleg wilt over hoe wij de aanvraag behandelen, kunt u een afspraak maken voor een bezoek aan het loket in het gemeentehuis van Nieuwveen (direct naar afspraak maken, klik hier).

Bezwaar/beroep: Op dit moment kunt u nog geen bezwaar maken of beroep indienen. Dat is pas mogelijk zodra wij een besluit (vergunning of weigering) hebben genomen. Zodra wij een besluit hebben genomen, wordt dit kenbaar gemaakt in ons digitale gemeenteblad (www.officielebekendmakingen.nl).

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537618/1/html/gmb-2025-537618.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537618/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537618/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537618/1/odt/gmb-2025-537618.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537618/1/pdf/gmb-2025-537618.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-537618/1/xml/gmb-2025-537618.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/xml\/gmb-2025-537618.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/html\/gmb-2025-537618.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/odt\/gmb-2025-537618.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/pdf\/gmb-2025-537618.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-537618\/1\/xml\/gmb-2025-537618.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-10T09:25:34.987333+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-537618.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((111889.56000628108 467586.64602705347, 111889.02103389884 467588.07503463369, 111882.5960038729 467585.62893575197, 111889.36094653013 467568.06801716913, 111895.65602366009 467570.49199943873, 111889.56000628108 467586.64602705347))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.7566873 52.194716,4.7566792 52.194728,4.7565856 52.194706,4.7566867 52.194549,4.7567785 52.194571,4.7566873 52.194716))",
                        "geometrielabel": "Parkstraat 13 in Nieuwveen",
                        "ligtInGemeente": "Nieuwkoop"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "537618",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-10T09:16:09.6721856+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-10T09:16:09.6721856+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag omgevingsvergunning Parkstraat 13 in Nieuwveen - het plaatsen van een zorgunit achter de woning",
                "creator": "Nieuwkoop",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-10",
                "authority": "Nieuwkoop",
                "identifier": "gmb-2025-537618"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-10",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-10",
                "publisher": "Nieuwkoop",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}