Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag omgevingsvergunning voor het bouwen van drie stallen Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek

⏳ IN BEHANDELING
09.12.2025
REF: 5-535606

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-535606

Archiefdatum

09.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

09.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Land van Cuijk

Document Inhoud

Aanvraag omgevingsvergunning voor het bouwen van drie stallen Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek

Beschrijving

Aanvraag omgevingsvergunning voor het bouwen van drie stallen Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Land van Cuijk maakt bekend de volgende aanvraag te hebben ontvangen:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Land van Cuijk maakt bekend de volgende aanvraag te hebben ontvangen:

Onderwerp: het bouwen van drie stallen

Ontvangstdatum: 5 december 2025

Locatie: Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek

Zaaknummer: Z2025-00008887

De volgende activiteiten behoren tot deze aanvraag:

bouwactiviteit (omgevingsplan)

Procedure voor de aanvraag

De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Voor reguliere aanvragen is de beslistermijn 8 weken. De gemeente kan deze termijn verlengen tot 14 weken.

U kunt geen bezwaar maken tegen ingediende aanvragen en (eventuele) besluiten tot verlenging van de beslistermijn.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-535606/1/html/gmb-2025-535606.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-535606/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-535606/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-535606/1/odt/gmb-2025-535606.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-535606/1/pdf/gmb-2025-535606.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-535606/1/xml/gmb-2025-535606.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/xml\/gmb-2025-535606.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/html\/gmb-2025-535606.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/odt\/gmb-2025-535606.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/pdf\/gmb-2025-535606.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-535606\/1\/xml\/gmb-2025-535606.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-09T09:20:08.93909+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-535606.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((190312.499 400820.422, 190393.137 400885.944, 190201.622 401032.11, 190136.104 400953.987, 190312.499 400820.422))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((5.8968312 51.595175,5.8980016 51.595759,5.8952525 51.597085,5.894299 51.596387,5.8968312 51.595175))",
                        "geometrielabel": "Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek",
                        "ligtInGemeente": "Land van Cuijk"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "535606",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-09T09:14:02.213935+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-09T09:14:02.213935+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag omgevingsvergunning voor het bouwen van drie stallen Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek",
                "creator": "Land van Cuijk",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-09",
                "authority": "Land van Cuijk",
                "identifier": "gmb-2025-535606"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-09",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Aanvraag omgevingsvergunning voor het bouwen van drie stallen Lindelaan 32, 5844AG Stevensbeek",
                "available": "2025-12-09",
                "publisher": "Land van Cuijk",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}