Rijksarchief • Document Detailpagina

Algemene plaatselijke verordening Verleend: Ontheffing geluidhinder, het uitvoeren van spooronderhoudswerkzaamheden van 7 tot en met 16 december 25, centraal station alkmaar

✅ GOEDGEKEURD
08.12.2025
REF: 5-532376

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-532376

Archiefdatum

08.12.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

08.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Alkmaar

Document Inhoud

Algemene plaatselijke verordening Verleend: Ontheffing geluidhinder, het uitvoeren van spooronderhoudswerkzaamheden van 7 tot en met 16 december 25, centraal station alkmaar

Onderwerpen

Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Vergunning/ontheffing Algemene plaatselijke verordening: Verleend

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Vergunning/ontheffing Algemene plaatselijke verordening: Verleend

Burgemeester en wethouders van Alkmaar maken bekend dat zij de volgende aanvraag voor een vergunning/ontheffing hebben verleend:

Ontheffing geluidhinder; centraal station alkmaar; het uitvoeren van spooronderhoudswerkzaamheden van 7 tot en met 16 december 25

Datum ontvangst: 19-11-2025

Zaaknummer: 00001311494

Niet eens met dit besluit?

Wilt u een besluit inzien dan kan dit alleen op verzoek. Uw verzoek kunt u doen via onze website met vermelding van het zaaknummer en het adres van het dossier.

Als u het niet eens bent met dit besluit dan kunt u binnen zes weken na de verzenddatum bezwaar maken. Op onze website kunt u lezen hoe u online of per post uw bezwaar kunt indienen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-532376/1/html/gmb-2025-532376.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-532376/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-532376/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-532376/1/odt/gmb-2025-532376.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-532376/1/pdf/gmb-2025-532376.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-532376/1/xml/gmb-2025-532376.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/xml\/gmb-2025-532376.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/html\/gmb-2025-532376.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/odt\/gmb-2025-532376.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/pdf\/gmb-2025-532376.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-532376\/1\/xml\/gmb-2025-532376.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-08T09:07:50.516136+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-532376.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((111378.49 516954.548, 111002.669 516864.959, 110863.292 516787.813, 111378.49 516954.548))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((4.7427905 52.638345,4.7372508 52.63751,4.7352022 52.636805,4.7427905 52.638345))",
                        "geometrielabel": "centraal station alkmaar",
                        "ligtInGemeente": "Alkmaar"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "532376",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-08T09:05:27.4852578+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-08T09:05:27.4852578+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Algemene plaatselijke verordening Verleend: Ontheffing geluidhinder, het uitvoeren van spooronderhoudswerkzaamheden van 7 tot en met 16 december 25, centraal station alkmaar",
                "creator": "Alkmaar",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-08",
                "authority": "Alkmaar",
                "identifier": "gmb-2025-532376"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-08",
                "subject": [
                    "Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid",
                    "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid"
                ],
                "available": "2025-12-08",
                "publisher": "Alkmaar",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}