Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning: Rosandeweg 10, 6905DR Zevenaar, het realiseren van theetuin 't Liemertje

⏳ IN BEHANDELING
08.12.2025
REF: 5-531834

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-531834

Archiefdatum

08.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

08.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Zevenaar

Document Inhoud

Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning: Rosandeweg 10, 6905DR Zevenaar, het realiseren van theetuin 't Liemertje

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 3 december 2025 is een aanvraag ingediend voor een omgevingsvergunning op locatie Rosandeweg 10, 6905DR Zevenaar. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00002991. De aanvraag gaat over het realiseren van theetuin 't Liemertje.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 3 december 2025 is een aanvraag ingediend voor een omgevingsvergunning op locatie Rosandeweg 10, 6905DR Zevenaar. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00002991. De aanvraag gaat over het realiseren van theetuin 't Liemertje.

De aanvraag is ingediend voor:

afwijken van regels in het Omgevingsplan

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via vergunningen@zevenaar.nl óf telefoonnummer (0316) 595 111.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531834/1/html/gmb-2025-531834.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531834/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531834/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531834/1/odt/gmb-2025-531834.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531834/1/pdf/gmb-2025-531834.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531834/1/xml/gmb-2025-531834.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/xml\/gmb-2025-531834.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/html\/gmb-2025-531834.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/odt\/gmb-2025-531834.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/pdf\/gmb-2025-531834.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531834\/1\/xml\/gmb-2025-531834.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-08T09:04:26.209569+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-531834.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "ruimtelijke ordening",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((201103.832 436611.675, 201104.882 436593.72, 201137.222 436598.97, 201135.647 436614.3, 201103.832 436611.675))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.0573208 51.916082,6.0573336 51.915921,6.0578043 51.915965,6.0577835 51.916103,6.0573208 51.916082))",
                        "geometrielabel": "Rosandeweg 10, 6905DR Zevenaar",
                        "ligtInGemeente": "Zevenaar"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "531834",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-08T09:03:04.4497266+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-08T09:03:04.4497266+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving ontvangst aanvraag omgevingsvergunning: Rosandeweg 10, 6905DR Zevenaar, het realiseren van theetuin 't Liemertje",
                "creator": "Zevenaar",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-08",
                "authority": "Zevenaar",
                "identifier": "gmb-2025-531834"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-08",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-08",
                "publisher": "Zevenaar",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}