Rijksarchief • Document Detailpagina

Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning, realiseren inrit en oprit, Boomgaardweg 19 in Odijk

⏳ IN BEHANDELING
08.12.2025
REF: 5-531772

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-531772

Archiefdatum

08.12.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

08.12.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Bunnik

Document Inhoud

Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning, realiseren inrit en oprit, Boomgaardweg 19 in Odijk

Onderwerpen

Recht Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Boomgaardweg 19 3984KG Odijk

Coördinaten

LAT: 52.0511215 • LNG: 5.2354133

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "3984KG",
        "geometrie": "POINT(144588 451434)",
        "huisnummer": "19",
        "straatnaam": "Boomgaardweg",
        "woonplaats": "Odijk",
        "locatiepunt": "52.0511215280649 5.23541334580858",
        "locatiegebied": "52.051122,5.2354133",
        "ligtInGemeente": "Bunnik"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Publicatie datum 8 december 2025

Activiteit: Realiseren inrit en oprit

Adres: Boomgaardweg 19 Odijk

Zaaknummer: OV 1413163

Datum ontvangst aanvraag: 30 november 2025

U kunt de aanvraag en bijbehorende stukken digitaal opvragen.

https://www.bunnik.nl/bouwen-en-verbouwen/bouwdossier-bekijken

(Vergeet u niet het adres en zaaknummer erbij te vermelden wat u wilt inzien dat wordt nl. niet automatisch ingevuld)

bij vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de gemeente op telefoonnummer 030-659 48 48.

In dit stadium kunt u nog geen bezwaarschrift indienen.

Nadat een omgevingsvergunning is verleend, is er de mogelijkheid om een bezwaarschrift in te dienen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531772/1/html/gmb-2025-531772.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531772/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531772/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531772/1/odt/gmb-2025-531772.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531772/1/pdf/gmb-2025-531772.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-531772/1/xml/gmb-2025-531772.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/xml\/gmb-2025-531772.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/html\/gmb-2025-531772.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/odt\/gmb-2025-531772.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/pdf\/gmb-2025-531772.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-531772\/1\/xml\/gmb-2025-531772.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-12-08T09:03:53.976194+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-531772.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "uitweg en inrit",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "3984KG",
                        "geometrie": "POINT(144588 451434)",
                        "huisnummer": "19",
                        "straatnaam": "Boomgaardweg",
                        "woonplaats": "Odijk",
                        "locatiepunt": "52.0511215280649 5.23541334580858",
                        "locatiegebied": "52.051122,5.2354133",
                        "ligtInGemeente": "Bunnik"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "531772",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-12-08T09:02:47.4298352+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-12-08T09:02:47.4298352+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Nieuwe aanvraag omgevingsvergunning, realiseren inrit en oprit, Boomgaardweg 19 in Odijk",
                "creator": "Bunnik",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-12-08",
                "authority": "Bunnik",
                "identifier": "gmb-2025-531772"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-12-08",
                "subject": "Recht | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-12-08",
                "publisher": "Bunnik",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}