Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag vergunning voor het organiseren van een openingsfeest op 16 oktober 2025 aan Joop Geesinkweg 306 te Amsterdam-Duivendrecht

⏳ IN BEHANDELING
27.08.2025
REF: 5-370368

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-370368

Archiefdatum

27.08.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

27.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Ouder-Amstel

Document Inhoud

Aanvraag vergunning voor het organiseren van een openingsfeest op 16 oktober 2025 aan Joop Geesinkweg 306 te Amsterdam-Duivendrecht

Onderwerpen

Cultuur en recreatie | Organisatie en beleid Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Joop Geesinkweg 306 1114AB Amsterdam-Duivendrecht

Coördinaten

LAT: 52.3353716 • LNG: 4.9309938

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "1114AB",
        "geometrie": "POINT(123905.719 483146.936)",
        "huisnummer": "306",
        "straatnaam": "Joop Geesinkweg",
        "woonplaats": "Amsterdam-Duivendrecht",
        "locatiepunt": "52.3353716139818 4.93099382359239",
        "locatiegebied": "52.335372,4.9309938",
        "ligtInGemeente": "Ouder-Amstel"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

INGEDIENDE AANVRAAG OVERIGE VERGUNNING

Het indienen van bezwaren hiertegen is nog niet mogelijk.

Amsterdam-Duivendrecht

2025-077151, Joop Geesinkweg 306, melding klein evenement voor het organiseren van een openingsfeest op 16 oktober 2025 (ontvangen 15-08-2025);

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-370368/1/html/gmb-2025-370368.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-370368/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-370368/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-370368/1/odt/gmb-2025-370368.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-370368/1/pdf/gmb-2025-370368.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-370368/1/xml/gmb-2025-370368.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/xml\/gmb-2025-370368.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/html\/gmb-2025-370368.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/odt\/gmb-2025-370368.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/pdf\/gmb-2025-370368.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-370368\/1\/xml\/gmb-2025-370368.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-27T09:12:56.916348+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-370368.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "1114AB",
                        "geometrie": "POINT(123905.719 483146.936)",
                        "huisnummer": "306",
                        "straatnaam": "Joop Geesinkweg",
                        "woonplaats": "Amsterdam-Duivendrecht",
                        "locatiepunt": "52.3353716139818 4.93099382359239",
                        "locatiegebied": "52.335372,4.9309938",
                        "ligtInGemeente": "Ouder-Amstel"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "370368",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-27T09:09:21.9883091+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-27T09:09:21.9883091+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "evenementenvergunning",
                "title": "Aanvraag vergunning voor het organiseren van een openingsfeest op 16 oktober 2025 aan Joop Geesinkweg 306 te Amsterdam-Duivendrecht",
                "creator": "Ouder-Amstel",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-27",
                "authority": "Ouder-Amstel",
                "identifier": "gmb-2025-370368"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-27",
                "subject": [
                    "Cultuur en recreatie | Organisatie en beleid",
                    "Openbare orde en veiligheid | Organisatie en beleid"
                ],
                "available": "2025-08-27",
                "publisher": "Ouder-Amstel",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}