Rijksarchief • Document Detailpagina

AANVRAAG OMGEVINGSVERGUNNING, bouwen van een bedrijfspand (vervanging), Pastoriedwarsstraat 1 Heerenveen

⏳ IN BEHANDELING
27.08.2025
REF: 5-372134

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-372134

Archiefdatum

27.08.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

27.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Heerenveen

Document Inhoud

AANVRAAG OMGEVINGSVERGUNNING, bouwen van een bedrijfspand (vervanging), Pastoriedwarsstraat 1 Heerenveen

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Pastoriedwarsstraat 1 te Heerenveen

Coördinaten

LAT: 52.9616856 • LNG: 5.9268153

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (191258.019 552875.991)",
        "locatiepunt": "52.9616855520189 5.92681530178845",
        "locatiegebied": "52.961686,5.9268153",
        "geometrielabel": "Pastoriedwarsstraat 1 te Heerenveen",
        "ligtInGemeente": "Heerenveen"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het bouwen van een bedrijfspand (vervanging) op het perceel Pastoriedwarsstraat 1, 8441 GT Heerenveen (22-08-2025).

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het bouwen van een bedrijfspand (vervanging) op het perceel Pastoriedwarsstraat 1, 8441 GT Heerenveen (22-08-2025).

De aanvraag en de bijbehorende stukken kunt u op afspraak inzien in het gemeentehuis. In dit stadium is het indienen van zienswijzen/bezwaar nog niet mogelijk. De publicatie is alleen bedoeld ter informatie. Heeft u vragen? Neem dan contact op met de afdeling vergunningen, telefoonnummer 14 0513. Op verzoek kunnen stukken die openbaar zijn per mail worden toegezonden. Daarvoor kunt u een mail sturen naar vergunningen@heerenveen.nl.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-372134/1/html/gmb-2025-372134.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-372134/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-372134/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-372134/1/odt/gmb-2025-372134.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-372134/1/pdf/gmb-2025-372134.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-372134/1/xml/gmb-2025-372134.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/xml\/gmb-2025-372134.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/html\/gmb-2025-372134.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/odt\/gmb-2025-372134.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/pdf\/gmb-2025-372134.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-372134\/1\/xml\/gmb-2025-372134.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-27T09:27:27.772051+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-372134.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (191258.019 552875.991)",
                        "locatiepunt": "52.9616855520189 5.92681530178845",
                        "locatiegebied": "52.961686,5.9268153",
                        "geometrielabel": "Pastoriedwarsstraat 1 te Heerenveen",
                        "ligtInGemeente": "Heerenveen"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "372134",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-27T09:18:01.4110807+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-27T09:18:01.4110807+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "AANVRAAG OMGEVINGSVERGUNNING, bouwen van een bedrijfspand (vervanging), Pastoriedwarsstraat 1 Heerenveen",
                "creator": "Heerenveen",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-27",
                "authority": "Heerenveen",
                "identifier": "gmb-2025-372134"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-27",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-08-27",
                "publisher": "Heerenveen",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}