Rijksarchief • Document Detailpagina

Kennisgeving ontvangst aanvraag voor het bouwen van een twee- onder één kap woning, De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle

⏳ IN BEHANDELING
26.11.2025
REF: 5-513905

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-513905

Archiefdatum

26.11.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

26.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Hellendoorn

Document Inhoud

Kennisgeving ontvangst aanvraag voor het bouwen van een twee- onder één kap woning, De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle

Beschrijving

Betreft: Aanvraag op locatie De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 20 november 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het bouwen van een twee- onder één kap woning op de locatie De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00003179.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 20 november 2025 hebben wij een aanvraag ontvangen voor het bouwen van een twee- onder één kap woning op de locatie De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00003179.

De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere procedure. Dit betekent dat wij over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag een besluit nemen. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. De termijn schort ook op als wij de aanvrager hebben gevraagd om aanvullende gegevens in te dienen. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via gemeente@hellendoorn.nl of telefoonnummer 0548-630000.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513905/1/html/gmb-2025-513905.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513905/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513905/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513905/1/odt/gmb-2025-513905.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513905/1/pdf/gmb-2025-513905.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513905/1/xml/gmb-2025-513905.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/xml\/gmb-2025-513905.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/html\/gmb-2025-513905.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/odt\/gmb-2025-513905.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/pdf\/gmb-2025-513905.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513905\/1\/xml\/gmb-2025-513905.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-26T09:28:25.569996+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-513905.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((222791.427 486568.44, 222870.723 486565.752, 222872.739 486617.496, 222793.443 486620.856, 222791.427 486568.44))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.3824706 52.362816,6.3836341 52.362782,6.3836741 52.363246,6.3825108 52.363286,6.3824706 52.362816))",
                        "geometrielabel": "De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle",
                        "ligtInGemeente": "Hellendoorn"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "513905",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-26T09:17:42.5415121+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-26T09:17:42.5415121+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Kennisgeving ontvangst aanvraag voor het bouwen van een twee- onder één kap woning, De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle",
                "creator": "Hellendoorn",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-26",
                "authority": "Hellendoorn",
                "identifier": "gmb-2025-513905"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-26",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie De Grave, kavel 36 en 37 te Haarle",
                "available": "2025-11-26",
                "publisher": "Hellendoorn",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}