Rijksarchief • Document Detailpagina

Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: legaliseren van een kelder onder het bijgebouw, Jan Gielenlaan 36 5626HN Eindhoven

⏳ IN BEHANDELING
26.11.2025
REF: 5-513735

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-513735

Archiefdatum

26.11.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

26.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Eindhoven

Document Inhoud

Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: legaliseren van een kelder onder het bijgebouw, Jan Gielenlaan 36 5626HN Eindhoven

Beschrijving

legaliseren van een kelder onder het bijgebouw

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Gebiedsmarkering

Coördinaten

LAT: 51.4713591 • LNG: 5.4326698

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT(158159 386923)",
        "locatiepunt": "51.4713591428989 5.43266983655278",
        "locatiegebied": "51.471359,5.4326698",
        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
        "ligtInGemeente": "Eindhoven"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het hoofd van de sector Intake Vergunningen Toezicht en Handhaving geeft kennis dat onderstaande aanvraag omgevingsvergunning is ingediend.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het hoofd van de sector Intake Vergunningen Toezicht en Handhaving geeft kennis dat onderstaande aanvraag omgevingsvergunning is ingediend.

Zaaknummer: EHV-ZP2025-009846

Omschrijving: legaliseren van een kelder onder het bijgebouw

Jan Gielenlaan 36 5626HN Eindhoven

Datum ontvangst: 24-11-2025

De ingekomen omgevingsvergunning is uitsluitend ter kennisgeving en ligt niet ter inzage. Hiertegen staat nog geen bezwaarmogelijkheid open.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513735/1/html/gmb-2025-513735.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513735/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513735/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513735/1/odt/gmb-2025-513735.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513735/1/pdf/gmb-2025-513735.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-513735/1/xml/gmb-2025-513735.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/xml\/gmb-2025-513735.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/html\/gmb-2025-513735.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/odt\/gmb-2025-513735.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/pdf\/gmb-2025-513735.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-513735\/1\/xml\/gmb-2025-513735.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-26T09:27:34.021385+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-513735.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT(158159 386923)",
                        "locatiepunt": "51.4713591428989 5.43266983655278",
                        "locatiegebied": "51.471359,5.4326698",
                        "geometrielabel": "Gebiedsmarkering",
                        "ligtInGemeente": "Eindhoven"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "513735",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-26T09:17:08.978056+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-26T09:17:08.978056+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Ingediende aanvraag omgevingsvergunning: legaliseren van een kelder onder het bijgebouw, Jan Gielenlaan 36 5626HN Eindhoven",
                "creator": "Eindhoven",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-26",
                "authority": "Eindhoven",
                "identifier": "gmb-2025-513735"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-26",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "legaliseren van een kelder onder het bijgebouw",
                "available": "2025-11-26",
                "publisher": "Eindhoven",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}