Rijksarchief • Document Detailpagina

Verlengingsbesluit, De Lind 73, 5061 HV Oisterwijk, het oprichten van een winkel en 3 appartementen

❓ ONBEKEND
26.11.2025
REF: 5-511663

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-511663

Archiefdatum

26.11.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

26.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Oisterwijk

Document Inhoud

Verlengingsbesluit, De Lind 73, 5061 HV Oisterwijk, het oprichten van een winkel en 3 appartementen

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

De Lind 73 te Oisterwijk

Coördinaten

LAT: 51.5815072 • LNG: 5.1989974

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (141955 399193)",
        "locatiepunt": "51.5815072239032 5.19899736599619",
        "locatiegebied": "51.581507,5.1989974",
        "geometrielabel": "De Lind 73 te Oisterwijk",
        "ligtInGemeente": "Oisterwijk"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het college van de gemeente Oisterwijk heeft besloten voor de volgende aanvraag om omgevingsvergunning de beslistermijn te verlengen met een termijn van maximaal 6 weken. Tegen dit besluit kan geen bezwaar en geen beroep worden ingesteld. Dat kan pas nadat er op de aanvraag is beslist.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het college van de gemeente Oisterwijk heeft besloten voor de volgende aanvraag om omgevingsvergunning de beslistermijn te verlengen met een termijn van maximaal 6 weken. Tegen dit besluit kan geen bezwaar en geen beroep worden ingesteld. Dat kan pas nadat er op de aanvraag is beslist.

De Lind 73 Oisterwijk, het oprichten van een winkel en 3 appartementen. Zaaknummer 1044450, ingediend op 02-10-2025; Bouwactiviteit (omgevingsplan), Bouwactiviteit (technisch)

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-511663/1/html/gmb-2025-511663.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-511663/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-511663/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-511663/1/odt/gmb-2025-511663.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-511663/1/pdf/gmb-2025-511663.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-511663/1/xml/gmb-2025-511663.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/xml\/gmb-2025-511663.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/html\/gmb-2025-511663.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/odt\/gmb-2025-511663.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/pdf\/gmb-2025-511663.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-511663\/1\/xml\/gmb-2025-511663.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-26T09:16:22.035485+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-511663.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (141955 399193)",
                        "locatiepunt": "51.5815072239032 5.19899736599619",
                        "locatiegebied": "51.581507,5.1989974",
                        "geometrielabel": "De Lind 73 te Oisterwijk",
                        "ligtInGemeente": "Oisterwijk"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "511663",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-26T09:10:54.9910269+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-26T09:10:54.9910269+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Verlengingsbesluit, De Lind 73, 5061 HV Oisterwijk, het oprichten van een winkel en 3 appartementen",
                "creator": "Oisterwijk",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-26",
                "authority": "Oisterwijk",
                "identifier": "gmb-2025-511663"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-26",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-11-26",
                "publisher": "Oisterwijk",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}