Rijksarchief • Document Detailpagina

Intrekking aanvraag omgevingsvergunning voor uitbreiden van een bestaande bedrijfsloods, Hunselerdijk 7, 6037NK Kelpen-Oler (HHS T 191)

⏳ IN BEHANDELING
25.08.2025
REF: 5-368733

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-368733

Archiefdatum

25.08.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

25.08.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Leudal

Document Inhoud

Intrekking aanvraag omgevingsvergunning voor uitbreiden van een bestaande bedrijfsloods, Hunselerdijk 7, 6037NK Kelpen-Oler (HHS T 191)

Beschrijving

Betreft: Intrekking aanvraag omgevingsvergunning ontvangen

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Burgemeester en wethouders van Leudal maken bekend dat de ingediende aanvraag van 28 mei 2025 voor omgevingsvergunning is ingetrokken door de aanvrager. Het betreft het uitbreiden van een bestaande bedrijfsloods op locatie Hunselerdijk 7, 6037NK Kelpen-Oler (HHS T 191) met zaaknummer Z2025-00000864.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Burgemeester en wethouders van Leudal maken bekend dat de ingediende aanvraag van 28 mei 2025 voor omgevingsvergunning is ingetrokken door de aanvrager. Het betreft het uitbreiden van een bestaande bedrijfsloods op locatie Hunselerdijk 7, 6037NK Kelpen-Oler (HHS T 191) met zaaknummer Z2025-00000864.

De aanvraag was aangevraagd voor de volgende activiteit(en):

Bouwactiviteit (omgevingsplan)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via het contactformulier of telefoonnummer (0475) 85 90 00.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-368733/1/html/gmb-2025-368733.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-368733/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-368733/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-368733/1/odt/gmb-2025-368733.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-368733/1/pdf/gmb-2025-368733.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-368733/1/xml/gmb-2025-368733.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/xml\/gmb-2025-368733.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/html\/gmb-2025-368733.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/odt\/gmb-2025-368733.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/pdf\/gmb-2025-368733.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-368733\/1\/xml\/gmb-2025-368733.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-08-25T09:14:15.776674+02:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-368733.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((187276.33808287827 358135.84050677472, 187246.2068630468 358105.25979674346, 187279.25603704975 358071.44901984779, 187309.13105391545 358103.05429496738, 187276.33808287827 358135.84050677472))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((5.8491119 51.21169,5.848678 51.211417,5.8491479 51.211111,5.8495783 51.211393,5.8491119 51.21169))",
                        "geometrielabel": "Hunselerdijk 7, 6037NK Kelpen-Oler (HHS T 191)",
                        "ligtInGemeente": "Leudal"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "368733",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-08-25T09:07:05.8889255+02:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-08-25T09:07:05.8889255+02:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "Intrekking aanvraag omgevingsvergunning voor uitbreiden van een bestaande bedrijfsloods, Hunselerdijk 7, 6037NK Kelpen-Oler (HHS T 191)",
                "creator": "Leudal",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-08-25",
                "authority": "Leudal",
                "identifier": "gmb-2025-368733"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-08-25",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Intrekking aanvraag omgevingsvergunning ontvangen",
                "available": "2025-08-25",
                "publisher": "Leudal",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}