Rijksarchief • Document Detailpagina

Z-25-163858 - Gemeente Stadskanaal - Aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure voor het bouwen van een bedrijfsverzamelgebouw,

⏳ IN BEHANDELING
12.11.2025
REF: 5-489894

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-489894

Archiefdatum

12.11.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

12.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Stadskanaal

Document Inhoud

Z-25-163858 - Gemeente Stadskanaal - Aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure voor het bouwen van een bedrijfsverzamelgebouw,

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Stadskanaal heeft op 7 november 2025 de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning op grond van de Omgevingswet ontvangen:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Stadskanaal heeft op 7 november 2025 de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning op grond van de Omgevingswet ontvangen:

het bouwen van een bedrijfsverzamelgebouw

Het betreft de volgende activiteiten:

Bouwactiviteit (omgevingsplan)

Tegen ingekomen aanvragen kan geen bezwaar worden ingediend. Deze publicatie betreft slechts een wettelijk verplichte kennisgeving.

Als u nog vragen heeft, kunt u de gemeente van maandag t/m donderdag tussen 8:00 en 16:00 uur en op vrijdag tussen 8:00 en 12:00 uur telefonisch bereiken via het nummer 0599 631 631. Het e‑mailadres is gemeente@stadskanaal.nl. Om u beter van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u het kenmerk bovenin deze publicatie te vermelden.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-489894/1/html/gmb-2025-489894.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-489894/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-489894/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-489894/1/odt/gmb-2025-489894.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-489894/1/pdf/gmb-2025-489894.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-489894/1/xml/gmb-2025-489894.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/xml\/gmb-2025-489894.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/html\/gmb-2025-489894.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/odt\/gmb-2025-489894.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/pdf\/gmb-2025-489894.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-489894\/1\/xml\/gmb-2025-489894.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-12T09:33:50.130731+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-489894.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    },
                    "Perceel": {
                        "geometrie": "POLYGON((261823 556136,261879 556050,261919 556076,261862 556162,261823 556136))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((6.9777992 52.981616,6.9786045 52.980832,6.9792084 52.981058,6.9783882 52.981842,6.9777992 52.981616))",
                        "perceelnummer": "3028",
                        "geometrielabel": "Perceel Onstwedde (OWD00) W 3028",
                        "ligtInGemeente": "Stadskanaal",
                        "kadastraleSectie": "W"
                    }
                },
                "publicatienummer": "489894",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-12T09:16:25.2382325+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-12T09:16:25.2382325+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Z-25-163858 - Gemeente Stadskanaal - Aanvraag omgevingsvergunning reguliere procedure voor het bouwen van een bedrijfsverzamelgebouw,",
                "creator": "Stadskanaal",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-12",
                "authority": "Stadskanaal",
                "identifier": "gmb-2025-489894"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-12",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-11-12",
                "publisher": "Stadskanaal",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}