Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag vergunning voor het verlengen van de loods aan Zandsteeg 3 te Herwijnen

⏳ IN BEHANDELING
11.11.2025
REF: 5-485278

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-485278

Archiefdatum

11.11.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

11.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

West Betuwe

Document Inhoud

Aanvraag vergunning voor het verlengen van de loods aan Zandsteeg 3 te Herwijnen

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Zandsteeg 3 4171BH Herwijnen

Coördinaten

LAT: 51.8277805 • LNG: 5.1487669

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "4171BH",
        "geometrie": "POINT(138563.135 426601.866)",
        "huisnummer": "3",
        "straatnaam": "Zandsteeg",
        "woonplaats": "Herwijnen",
        "locatiepunt": "51.8277804944615 5.14876692392388",
        "locatiegebied": "51.82778,5.1487669",
        "ligtInGemeente": "West Betuwe"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Een omgevingsvergunning is aangevraagd voor het verlengen van de loods (Afwijken van regels in het omgevingsplan, Bouwactiviteit (omgevingsplan), Bouwactiviteit (technisch)), Zandsteeg 3, 4171 BH, in Herwijnen (03-11-2025) (geen bezwaar mogelijk), ODR2516259

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Een omgevingsvergunning is aangevraagd voor het verlengen van de loods (Afwijken van regels in het omgevingsplan, Bouwactiviteit (omgevingsplan), Bouwactiviteit (technisch)), Zandsteeg 3, 4171 BH, in Herwijnen (03-11-2025) (geen bezwaar mogelijk), ODR2516259

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-485278/1/html/gmb-2025-485278.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-485278/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-485278/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-485278/1/odt/gmb-2025-485278.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-485278/1/pdf/gmb-2025-485278.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-485278/1/xml/gmb-2025-485278.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/xml\/gmb-2025-485278.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/html\/gmb-2025-485278.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/odt\/gmb-2025-485278.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/pdf\/gmb-2025-485278.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-485278\/1\/xml\/gmb-2025-485278.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-11T09:09:50.775459+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-485278.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": [
                    "ruimtelijke ordening",
                    "bouwen"
                ],
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "4171BH",
                        "geometrie": "POINT(138563.135 426601.866)",
                        "huisnummer": "3",
                        "straatnaam": "Zandsteeg",
                        "woonplaats": "Herwijnen",
                        "locatiepunt": "51.8277804944615 5.14876692392388",
                        "locatiegebied": "51.82778,5.1487669",
                        "ligtInGemeente": "West Betuwe"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "485278",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-11T09:08:18.9124485+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-11T09:08:18.9124485+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag vergunning voor het verlengen van de loods aan Zandsteeg 3 te Herwijnen",
                "creator": "West Betuwe",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-11",
                "authority": "West Betuwe",
                "identifier": "gmb-2025-485278"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-11",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-11-11",
                "publisher": "West Betuwe",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}