Rijksarchief • Document Detailpagina

Horeca: Paracommercieel - aanvraag - Stichting Lighthouse Van Kinsbergenstraat 8 A

⏳ IN BEHANDELING
07.11.2025
REF: 5-483048

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-483048

Archiefdatum

07.11.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

07.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Apeldoorn

Document Inhoud

Horeca: Paracommercieel - aanvraag - Stichting Lighthouse Van Kinsbergenstraat 8 A

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Van Kinsbergenstraat 8 A te Apeldoorn

Coördinaten

LAT: 52.2152591 • LNG: 5.9598527

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (194135.521 469839.669)",
        "locatiepunt": "52.2152590624083 5.95985270941268",
        "locatiegebied": "52.215259,5.9598527",
        "geometrielabel": "Van Kinsbergenstraat 8 A te Apeldoorn",
        "ligtInGemeente": "Apeldoorn"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De burgemeester maakt bekend dat hij voornemens is om ingevolge de artikelen 3, 4 en 9 van de Alcoholwet de volgende vergunning te

Omschrijving: Aan deze te verlenen alcoholvergunning worden zogenaamde paracommerciële voorschriften

verbonden ter voorkoming van oneerlijke concurrentie met de reguliere horeca

Naam onderneming: Stichting Lighthouse

Locatie: Van Kinsbergenstraat 8 A, 7311 BM Apeldoorn

Vergunningnummer: nog in te vullen

Ingevolge afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht kunt u de ontwerpbeschikking van betreffende inrichting uiterlijk

zes weken na datum van bekendmaking ter inzage opvragen. U kunt hiervoor een mail sturen naar apvvergunningen@apeldoorn.nl.

Belanghebbenden worden gedurende deze periode in de gelegenheid gesteld om hun zienswijze hieromtrent naar voren te brengen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-483048/1/html/gmb-2025-483048.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-483048/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-483048/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-483048/1/odt/gmb-2025-483048.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-483048/1/pdf/gmb-2025-483048.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-483048/1/xml/gmb-2025-483048.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/xml\/gmb-2025-483048.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/html\/gmb-2025-483048.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/odt\/gmb-2025-483048.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/pdf\/gmb-2025-483048.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-483048\/1\/xml\/gmb-2025-483048.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-07T09:24:01.743556+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-483048.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (194135.521 469839.669)",
                        "locatiepunt": "52.2152590624083 5.95985270941268",
                        "locatiegebied": "52.215259,5.9598527",
                        "geometrielabel": "Van Kinsbergenstraat 8 A te Apeldoorn",
                        "ligtInGemeente": "Apeldoorn"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "483048",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-07T09:13:29.5039092+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-07T09:13:29.5039092+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Horeca: Paracommercieel - aanvraag - Stichting Lighthouse Van Kinsbergenstraat 8 A",
                "creator": "Apeldoorn",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-07",
                "authority": "Apeldoorn",
                "identifier": "gmb-2025-483048"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-07",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-11-07",
                "publisher": "Apeldoorn",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}