Rijksarchief • Document Detailpagina

Aanvraag vergunning voor het oprichten van een woning, Grachtstraat Urmond Kavel H-191

⏳ IN BEHANDELING
06.11.2025
REF: 5-481489

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-481489

Archiefdatum

06.11.2025

Status

⏳ IN BEHANDELING

Laatste wijziging

06.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Stein

Document Inhoud

Aanvraag vergunning voor het oprichten van een woning, Grachtstraat Urmond Kavel H-191

Beschrijving

Betreft: Aanvraag op locatie Grachtstraat Urmond Kavel H-191

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Op 11 september 2025 is een aanvraag ontvangen voor het oprichten van een woning op locatie Grachtstraat Urmond Kavel H-191 . De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00000746. De aanvraag betreft de volgende activiteiten:

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Op 11 september 2025 is een aanvraag ontvangen voor het oprichten van een woning op locatie Grachtstraat Urmond Kavel H-191 . De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z2025-00000746. De aanvraag betreft de volgende activiteiten:

het bouwen van een bouwwerk

De aanvraag zal worden behandeld volgens de reguliere procedure. Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de gemeente een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Wij kunnen deze termijn één keer verlengen met zes weken. Wij kunnen de termijn ook opschorten als er aanvullende gegevens van de aanvrager nodig zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via Info@Gemeentestein.nl of telefoonnummer 046 435 93 93.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-481489/1/html/gmb-2025-481489.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-481489/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-481489/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-481489/1/odt/gmb-2025-481489.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-481489/1/pdf/gmb-2025-481489.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-481489/1/xml/gmb-2025-481489.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/xml\/gmb-2025-481489.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/html\/gmb-2025-481489.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/odt\/gmb-2025-481489.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/pdf\/gmb-2025-481489.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-481489\/1\/xml\/gmb-2025-481489.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-06T09:23:51.632209+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-481489.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "activiteit": "bouwen",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Vlak": {
                        "geometrie": "POLYGON ((182077.709 335604.016, 182072.564 335598.661, 182079.389 335590.156, 182087.894 335583.331, 182101.859 335589.946, 182077.709 335604.016))",
                        "locatiegebied": "POLYGON((5.7730125 51.009432,5.7729388 51.009384,5.7730354 51.009307,5.7731561 51.009246,5.7733556 51.009304,5.7730125 51.009432))",
                        "geometrielabel": "Grachtstraat Urmond Kavel H-191",
                        "ligtInGemeente": "Stein"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "481489",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-06T09:15:48.8213814+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-06T09:15:48.8213814+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "omgevingsvergunning",
                "title": "Aanvraag vergunning voor het oprichten van een woning, Grachtstraat Urmond Kavel H-191",
                "creator": "Stein",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-06",
                "authority": "Stein",
                "identifier": "gmb-2025-481489"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-06",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "abstract": "Betreft: Aanvraag op locatie Grachtstraat Urmond Kavel H-191",
                "available": "2025-11-06",
                "publisher": "Stein",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}