Rijksarchief • Document Detailpagina

Alcoholvrij - besluit De Meerpaal, Hofveld 132, 7333 BM Apeldoorn

❓ ONBEKEND
05.11.2025
REF: 5-477914

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-477914

Archiefdatum

05.11.2025

Status

❓ ONBEKEND

Laatste wijziging

05.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Apeldoorn

Document Inhoud

Alcoholvrij - besluit De Meerpaal, Hofveld 132, 7333 BM Apeldoorn

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Hofveld 132 te Apeldoorn

Coördinaten

LAT: 52.1907060 • LNG: 5.9657426

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Punt": {
        "geometrie": "POINT (194559.832 467111.124)",
        "locatiepunt": "52.1907060352597 5.96574255320846",
        "locatiegebied": "52.190706,5.9657426",
        "geometrielabel": "Hofveld 132 te Apeldoorn",
        "ligtInGemeente": "Apeldoorn"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

De burgemeester maakt bekend dat hij op grond van artikel 2.33A van de Algemene Plaatselijke Verordening 2014 de volgende vergunning heeft

Omschrijving: Alcoholvrij bedrijf

Naam onderneming: CDK Partners h.o.d.n. De Meerpaal

Locatie: Hofveld 132, 7333 BM Apeldoorn

Reden vergunning: nieuwe ondernemer

Datum vergunning: 3 november 2025

Vergunningnummer: 02005902567

U en eventuele andere belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht tegen dit besluit bezwaar maken.

Een bezwaarschrift dient binnen 6 weken na verzending van dit besluit (zie datum) gestuurd te worden naar de burgemeester van Apeldoorn, t.a.v. de afdeling Juridische Zaken, Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn.

Een bezwaarschrift kan ook digitaal ingediend worden via het formulier op www.apeldoorn.nl/bezwaarschrift.

Als u uw bezwaarschrift per post verstuurt raad ik u aan een kopie van het besluit mee te sturen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-477914/1/html/gmb-2025-477914.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-477914/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-477914/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-477914/1/odt/gmb-2025-477914.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-477914/1/pdf/gmb-2025-477914.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-477914/1/xml/gmb-2025-477914.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/xml\/gmb-2025-477914.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/html\/gmb-2025-477914.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/odt\/gmb-2025-477914.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/pdf\/gmb-2025-477914.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-477914\/1\/xml\/gmb-2025-477914.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-05T09:16:22.319416+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-477914.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Punt": {
                        "geometrie": "POINT (194559.832 467111.124)",
                        "locatiepunt": "52.1907060352597 5.96574255320846",
                        "locatiegebied": "52.190706,5.9657426",
                        "geometrielabel": "Hofveld 132 te Apeldoorn",
                        "ligtInGemeente": "Apeldoorn"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "477914",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-05T09:11:08.1722521+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-05T09:11:08.1722521+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere vergunning",
                "title": "Alcoholvrij - besluit De Meerpaal, Hofveld 132, 7333 BM Apeldoorn",
                "creator": "Apeldoorn",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-05",
                "authority": "Apeldoorn",
                "identifier": "gmb-2025-477914"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-05",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-11-05",
                "publisher": "Apeldoorn",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}