Rijksarchief • Document Detailpagina

(Rectificatie) Burgemeester en wethouders van Zaltbommel – Verleende omgevingsvergunning voor het gebruik van een verenigingsgebouw voor de dagopvang van kinderen aan de Burgemeester Posweg 1 in Brakel. Zaaknummer: ODR2316014.

✅ GOEDGEKEURD
03.11.2025
REF: 5-475105

Document Metadata

Referentienummer

gmb-2025-475105

Archiefdatum

03.11.2025

Status

✅ GOEDGEKEURD

Laatste wijziging

03.11.2025 00:00

Instantie Type

Gemeenten

Organisatie

Zaltbommel

Document Inhoud

(Rectificatie) Burgemeester en wethouders van Zaltbommel – Verleende omgevingsvergunning voor het gebruik van een verenigingsgebouw voor de dagopvang van kinderen aan de Burgemeester Posweg 1 in Brakel. Zaaknummer: ODR2316014.

Onderwerpen

Ruimte en infrastructuur Organisatie en beleid

Locatie Gegevens

Adresbeschrijving

Burgemeester Posweg 1 5306GA Brakel

Coördinaten

LAT: 51.8196523 • LNG: 5.0989296

Kaartweergave

Gebiedsmarkering

{
    "Adres": {
        "postcode": "5306GA",
        "geometrie": "POINT(135124 425710)",
        "huisnummer": "1",
        "straatnaam": "Burgemeester Posweg",
        "woonplaats": "Brakel",
        "locatiepunt": "51.8196522690793 5.09892961146262",
        "locatiegebied": "51.819652,5.0989296",
        "ligtInGemeente": "Zaltbommel"
    },
    "@attrs": {
        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
    }
}

Officieel Besluitdocument

Primair Document

Het officiële besluitdocument waarin de definitieve beslissing over deze vergunningaanvraag staat vermeld.

Samenvatting Besluit

Wij verleenden op 23-9-2025 een omgevingsvergunning voor gebruik van een verenigingsgebouw voor de dagopvang van kinderen op het adres de Burgemeester Posweg 1 in Brakel.

Inhoud Besluitdocument

GEMEENTEBLAD

Wij verleenden op 23-9-2025 een omgevingsvergunning voor gebruik van een verenigingsgebouw voor de dagopvang van kinderen op het adres de Burgemeester Posweg 1 in Brakel.

In de publicatie van 8 oktober 2025 is ten onrechte vermeld dat de aanvraag buiten behandeling is gelaten. Dit bericht was onjuist. Met deze publicatie wordt dit hersteld.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Omgevingsdienst Rivierenland in Tiel via 0344 579314.

Als u het niet eens bent met dit besluit, dan kunt u hiertegen bezwaar maken. Dit kunt u per brief of digitaal (via een webformulier met DigiD) doen. Dit heet een bezwaarschrift.

Het bezwaarschrift moet binnen zes weken na de datum van verzending (23-09-2025) van het besluit bij de gemeente binnen zijn.

In het bezwaarschrift moet staan:

- de datum waarop u het bezwaarschrift verstuurt;

- het besluit waartegen u bezwaar maakt;

- de reden(en) waarom u het niet eens bent met het besluit;

Wilt u op de envelop duidelijk vermelden: ‘bezwaarschrift’?

Het bezwaarschrift moet worden ingediend bij:

T.a.v. de commissie bezwaarschriften

Informatie over het digitaal indienen van een bezwaarschrift kunt u vinden op www.zaltbommel.nl.

Voorlopige voorziening

Als u bezwaar maakt, blijft het besluit geldig totdat we over uw bezwaar hebben beslist. Misschien kunt of wilt u onze beslissing op uw bezwaar niet afwachten. Dan kunt u de voorzieningenrechter vragen om een regeling te treffen. Deze regeling heet een voorlopige voorziening of schorsing. Dit betekent dat de rechter snel naar uw verzoek kijkt en beslist of het besluit nog niet in werking moet treden.

Hiervoor moet u de rechtbank laten zien, dat u bezwaar hebt gemaakt bij de gemeente.

Een verzoek om voorlopige voorziening kunt u indienen bij de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland, Afdeling Bestuursrecht, postbus 9030, 6800 EM Arnhem.

U moet hiervoor een vergoeding betalen. Dat wordt griffierecht genoemd. Voor informatie over de actuele tarieven voor griffierecht kunt u de website Externe link:www.rechtspraak.nl raadplegen of de rechtbank bellen.

TECHNISCHE NOTITIE: Deze inhoud is automatisch geëxtraheerd uit het officiële XML-document. Voor volledige juridische waarde, raadpleeg het originele PDF-document.

Gerelateerde Documenten

0

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-475105/1/html/gmb-2025-475105.html

Bekijken
1

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-475105/1/metadata/metadata.xml

Bekijken
2

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-475105/1/metadataowms/metadata_owms.xml

Bekijken
3

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-475105/1/odt/gmb-2025-475105.odt

Bekijken
4

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-475105/1/pdf/gmb-2025-475105.pdf

Bekijken
5

https://repository.overheid.nl/frbr/officielepublicaties/gmb/2025/gmb-2025-475105/1/xml/gmb-2025-475105.xml

Bekijken

Gerelateerde Documenten

ARCHIEFNOTITIE: Deze ondersteunende documenten bevatten aanvullende informatie. Het officiële besluitdocument hierboven bevat de definitieve beslissing.

Technische Gegevens (Klik om uit te klappen)
{
    "enrichedData": {
        "url": "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/xml\/gmb-2025-475105.xml",
        "itemUrl": [
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/html\/gmb-2025-475105.html",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/metadata\/metadata.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/metadataowms\/metadata_owms.xml",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/odt\/gmb-2025-475105.odt",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/pdf\/gmb-2025-475105.pdf",
            "https:\/\/repository.overheid.nl\/frbr\/officielepublicaties\/gmb\/2025\/gmb-2025-475105\/1\/xml\/gmb-2025-475105.xml"
        ],
        "timestamp": "2025-11-03T09:14:13.66413+01:00",
        "preferredUrl": "https:\/\/zoek.officielebekendmakingen.nl\/gmb-2025-475105.html"
    },
    "originalData": {
        "meta": {
            "tpmeta": {
                "jaargang": "2025",
                "content-area": "officielepublicaties\/gmb\/2025",
                "product-area": "officielepublicaties",
                "publicatienaam": "Gemeenteblad",
                "organisatietype": "gemeente",
                "gebiedsmarkering": {
                    "Adres": {
                        "postcode": "5306GA",
                        "geometrie": "POINT(135124 425710)",
                        "huisnummer": "1",
                        "straatnaam": "Burgemeester Posweg",
                        "woonplaats": "Brakel",
                        "locatiepunt": "51.8196522690793 5.09892961146262",
                        "locatiegebied": "51.819652,5.0989296",
                        "ligtInGemeente": "Zaltbommel"
                    },
                    "@attrs": {
                        "scheme": "OVERHEIDop.locatietype"
                    }
                },
                "publicatienummer": "475105",
                "datumTijdstipWijzigingWork": "2025-11-03T09:08:12.4084516+01:00",
                "datumTijdstipWijzigingExpression": "2025-11-03T09:08:12.4084516+01:00"
            },
            "owmskern": {
                "type": "andere beschikking",
                "title": "(Rectificatie) Burgemeester en wethouders van Zaltbommel – Verleende omgevingsvergunning voor het gebruik van een verenigingsgebouw voor de dagopvang van kinderen aan de Burgemeester Posweg 1 in Brakel. Zaaknummer: ODR2316014.",
                "creator": "Zaltbommel",
                "language": "nl",
                "modified": "2025-11-03",
                "authority": "Zaltbommel",
                "identifier": "gmb-2025-475105"
            },
            "owmsmantel": {
                "date": "2025-11-03",
                "subject": "Ruimte en infrastructuur | Organisatie en beleid",
                "available": "2025-11-03",
                "publisher": "Zaltbommel",
                "hasVersion": "1"
            }
        }
    }
}